Nov132021Ukategorisert Endelig kunne vi arrangere helgetur igjen! Første turen etter Covid19 gikk til Os for 8.-10. klasse. Det ble akkurat som i gamle dager, med lek, sang og vennskap i CISV-ånd. Takk til CISV Os for en fin helg! Kategori: UkategorisertBy IB13. november 2021 Author: IB Post navigationForrigePrevious post:Leirer sommeren 2021NesteNext post:Post camp-treffRelated PostsFlytta til SoMe22. mai 2025Minitur til Stord 1.-3. april23. mars 2022Leirer 2022: Søknadsfrist 1. februar4. januar 2022Avlyst: Helgetur til Stord1. desember 2021Ny juniorkomité29. november 2021Juleverksted29. november 2021